Platnost programu a jeho využívání:
- 3 roky od první registrace vozidla v záručním systému
- bezplatná asistenční služba je poskytována na území aktuální platnosti zelené karty
- 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
- asistenční služba je poskytována registrovaným majitelům vozidel, řidičům vozidel a ostatním osobám převáženým v daném vozidle v okamžiku poruchy či nehody (do maximálního počtu 4-5 přepravovaných osob na základě údajů poskytnutých výrobcem)
Prodloužení programu, dokoupení programu
Službu Honda Assistance lze sjednat i pro vozidla Honda zakoupená před 1.1.2008, a to bez omezení stáří vozidla. Program je možno dokoupit u všech autorizovaných servisů Honda za 690 Kč na 1 rok. Rozsah plnění asistenční služby je stejný jako u nových vozidel (viz. definice služeb bezplatné asistence).
Situace vedoucí k poskytování bezplatné asistence
Bezplatná asistence bude poskytnuta v případě nehody, poruchy, krádeže, vandalismu či defektu. Za nehodu či poruchu se považuje jakékoliv poškození vozidla, které nedovoluje pokračování v jízdě. Dále se za poruchu dle podmínek programu považuje i záměna či nedostatek paliva, vybití baterie a uzamčení klíčů ve voze. Asistenční služby v případech vandalismu jsou poskytovány pouze za podmínky, že poškození nedovoluje pokračování v jízdě (např. poškození světlometů, bočních zrcátek apod.). Za defekt se považuje jakékoliv poškození pneumatiky, které nedovoluje pokračování v jízdě.
Definice služeb bezplatné asistence
- Oprava na místě - silniční asistence je odstranění poruchy vozidla na vozovce. V těchto případech asistenční služba zajistí opravu vozidla či jeho vyproštění zpět na silnici prostřednictvím svého partnera přímo v místě nehody či poruchy.
- Odtažení, uschování vozidla - pokud do 60 min. od příjezdu zásahového vozidla není možné provést opravu přímo na místě nehody/poruchy, asistenční služba zajistí odtažení vozidla a přepravu cestujících (do max. počtu 4 až 5 osob) do nejbližšího autorizovaného servisu nebo do jiného vhodného zařízení. Dle přání klienta zajistí asistenční služba rovněž přepravu vozidla a cestujících do autorizovaného servisu nejbližšího místu bydliště klienta. V takovémto případě ztrácí klient nárok na využití jakýchkoli dalších služeb bezplatné asistence. V případě, že je cílový autoservis nebo dílna v době nehody či poruchy uzavřen, zajistí asistenční služba bezpečné uložení vozidla až do doby převzetí vozu autoservisem. Asistenční služba zajistí i odtažení a úschovu přívěsu či jiného přípojného návěsu za osobní vozidlo. Poskytování služby úschovy vozidla je omezeno finančním limitem 4 000 Kč, resp. 150 EUR v zahraničí.
- Ubytování pro řidiče a ostatní pasažéry - v případě krádeže vozidla nebo pokud oprava vozidla potrvá déle než 12 hodin, zajistí asistenční služba ubytování včetně snídaně v hotelu kategorie 4*. Délka ubytování je omezena na 1 noc. Asistenční služba dále zařídí přepravu řidiče a spolucestujících do daného hotelu.
- Pokračování v cestě či cesta do místa bydliště - asistenční služba zajistí přepravu řidiče i posádky vozidla buď taxíkem (do 90 min. jízdy), vlakem II. třídy (do 4 hodin cesty) nebo letecky ekonomickou třídou (pokud cesta bude přesahovat 4 hodiny) v případě krádeže vozidla nebo pokud oprava vozidla potrvá déle než 12 hodin. Doprava je možná buď do místa bydliště, nebo do uvažovaného cíle původní cesty.
- Náhradní vozidlo - asistenční služba zařídí přistavení náhradního vozidla kategorie B, případně vozidlo v nejbližší kategorii k vozu klienta na dobu 3 dnů v případě krádeže vozidla nebo pokud oprava vozidla potrvá déle než 12 hodin.
- Nedostatek paliva - asistenční služba zařídí dovoz paliva na místo, kde bylo vozidlo řidičem odstaveno. Cena dovezeného paliva bude uhrazena uživatelem vozidla.
- Záměna paliva - asistenční služba zajistí vyčerpání nádrže a dovoz vhodného paliva. Cena dovezeného paliva bude uhrazena uživatelem vozidla.
- Defekt - za defekt se považuje jakékoliv poškození pneumatiky, které nedovoluje pokračování v jízdě. V tomto případě zajistí asistenční služba příjezd kvalifikovaného pracovníka a uhradí práci spojenou s odstraněním defektu. Cena náhradních dílů a materiálu bude uhrazena uživatelem vozidla.
- Odemknutí vozidla - v případě uzamčených klíčů ve vozidle či ztráty klíčů zajistí asistenční služba odemknutí vozidla či dovoz náhradních klíčů. Výměna zámků a případná cena součástek a náhradních dílů není hrazena v rámci asistenčního programu.
- Vyzvednutí vozidla (pouze v zahraničí) - v případě přání klienta zajistí asistenční služba cestu klienta do zahraničí za účelem vyzvednutí vozidla po dokončení opravy v autorizovaném servisu. Poskytování služby je omezeno finančním limitem 24 000 Kč, resp. 900 EUR.
- Finanční hotovost pro případ nouze (pouze v zahraničí) - v případě nouze (vykradení vozidla, úhrada opravy v servisu, složení kauce na policii) v zahraničí, kdy situace neumožňuje pokračování v cestě, zajistí asistenční služba bezplatné doručení hotovosti klientům. Bezplatné doručení hotovosti je podmíněno složením zálohy nebo garance ze strany klienta.
Výluky a omezení
Nárok na služby bezplatné asistence vzniká pouze v případě kontaktování centrály Honda Assistance bezprostředně po události vyžadující zásah. Doba platnosti programu je 3 roky. Limit plnění je 55 000 Kč, resp. 2 000 EUR v zahraničí na jednu asistenční událost. Služby 3, 4, 5 nelze kombinovat. Službu 10 lze využít pouze v kombinaci se službou 4. Pro asistenci v případech nedostatku paliva, vybití baterie, uzamčení klíčů ve vozidle a defektu lze využít pouze služeb opravy na místě, odtažení a úschovy vozidla.