•  

    Obrázek

    NOVÁ
    HONDA CIVIC

    Zcela přepracovaný vůz s novými technologiemi, vzhledem nabízející osobitý styl a komfortní svezení. Stejně tak jako sportovní zážitek z jízdy.

    CENA U NÁS OD 414 900  vč. DPH

    chci vědět více SEDAN

     

  •  

    Obrázek

    HONDA CR-V

    S ním Vás nic nepřekvapí

    Tento průkopník v kategorii SUV v poslední generaci potvrzuje a rozšiřuje své schopnosti. Větší prostor, vyspělejší technologie, důkladnější propracovanost či efektivnější provoz. Ať už jedete městem nebo v horách, vždy si jízdu užijete. 

    CENA OD 559 900  vč. DPH

    Chci vědět více

     

  •  

    Obrázek

    HONDA HR-V

    Spojení stylu a praktičnosti

    Model HR-V není jen výstavním krasavcem. Všechna jeho vylepšení mají také svůj účel. Ať už do služby povoláte velký zavazadlový prostor nebo praktická flexibilní sedadla Magic Seats, vždy získáte dostatečný prostor pro vše,
    co potřebujete. 

    CENA OD 439 900  vč. DPH

    Chci vědět více

     

  •  

    Obrázek

    NOVÁ
    HONDA JAZZ

    Malý Velký vůz

    Malý vůz s vysokou užitnou hodnotou, vyznačující se špičkovou variabilitou a překvapující svou prostorností, nízkou spotřebou a komfortem jízdy.
    Nově s výbavou DYNAMIC.

    CENA OD 339 900  vč. DPH

    Chci vědět více

     

  •  

    Obrázek

    NOVÁ
    HONDA CIVIC SEDAN

    Chybí Vám v nabídce Honda Accord? Pak Vás určitě osloví nový Civic v provedení sedan. Svou elegancí, technologiemi, jízdními vlastnostmi, výkonem a kvalitou jistě dobře zapadne do rodinného i firemního vozového parku.

    CENA U NÁS OD 509 900  vč. DPH

    chci vědět více Hatchback

     

Technologie Honda

Značka Honda patří mezi technologické průkopníky a inovátory, což je dáno nejen širokým rozpětím výrobních aktivit, ale především díky působení v motosportu na různých úrovních a technice. Využijte i vy maximum inovací ve svém vlastním voze.

 

Pokročilý systém podpory řízení Honda SENSING

Díky standardu Honda SENSING pro celou modelovou řadu jsou moderní vozy Honda jedněmi z nejbezpečnějších vozů ve své třídě. Honda SENSING patří mezi nejucelenější systémy bezpečnostních technologií ve své třídě. Využívá kombinaci informací z radaru, z kamery a navíc z celé řady moderních snímačů a varuje řidiče a pomáhá mu v potenciálně nebezpečných situacích.

Systém Honda SENSING obsahuje následující aktivní technologie zabezpečení

  • Systém pro zmírnění následků nehody
  • Varování před čelní srážkou
  • Varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu
  • Zabránění sjetí z vozovky
  • Rozpoznávání dopravních značek
  • Inteligentní rychlostní asistent
  • Inteligentní adaptivní tempomat
  • Asistent pro jízdu v kolonách (pouze s CVT)

 

 

ADAS (Advanced Driver Assist Systems)

Představujeme nové bezpečnostní technologie Honda nazvané „Pokročilý systém podpory řízení“. V souladu s filozofií „Bezpečnost pro každého“ tento nový soubor aktivních bezpečnostních systémů využívá kombinace čidel, kamer, laserového radaru s krátkým dosahem a běžného radaru, s jejichž pomocí zajišťuje vysokou úroveň bezpečnosti za všech podmínek a poskytuje řidiči i cestujícím pocit maximálního bezpečí.

Bezpečnostní pakety obsahují:

  • varování před čelní srážkou
  • varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu
  • systém rozpoznávání dopravních značek
  • detekce objektů v mrtvém úhlu
  • asistent při couvání z parkovacího místa
  • automatické přepínání dálkových světel
  • systém pro zmírnění následků nehody CMBS
  • inteligentní adaptivní tempomat i-ACC 

 

i-ACC: Inteligentní adaptivní tempomat

Adaptivní tempomat umožňuje udržovat nastavenou rychlost a zároveň automaticky dodržovat bezpečnou vzdálenost od vozidla před vámi. Radarový snímač adaptivního tempomatu ukrytý za čelní mřížkou dokáže monitorovat prostor až do vzdálenosti 100 metrů před vozidlem.

Pokud je cesta volná a před vámi nejede žádné vozidlo, systém udržuje nastavenou rychlost jako klasický tempomat. V případě, že se před vámi objeví jiné vozidlo, které jede pomaleji, systém adaptivního tempomatu automaticky upraví vaši rychlost tak, aby zajistil bezpečnou vzdálenost. Jestliže vozidlo jedoucí před vámi zpomalí nebo zrychlí, systém i-ACC detekuje změnu a přibrzděním nebo zrychlením udržuje bezpečnou vzdálenost a vyrovnává rychlost vašeho vozidla až do původně nastavené hodnoty. Vzdálenost mezi vozidly závisí na vaší rychlosti: čím rychleji jedete, tím delší bude vzdálenost a naopak. Velikost dodržovaného rozestupu lze navíc nastavit ve třech různých úrovních: dlouhá, střední a krátká.

i-ACC má nyní rozšířenou funkčnost, větší komfort a bezpečnost. Díky kombinaci radaru a kamery dokáže sledovat provoz i v sousedních pruzích a díky tomu upraví rychlost vozu s předstihem a není nutné intenzivní brzdění.

 

CMBS (Collision Mitigation Brake System)

Unikátní systém pro zmírnění následků nehody CMBS, podobně jako adaptivní tempomat (na kterém však pracuje zcela nezávisle), pomocí radaru umístěného v přídi vozu neustále monitoruje prostor před vozidlem. Při nebezpečném překročení minimální vzdálenosti např. od vozidla vpředu, je řidič na tuto skutečnost nejprve upozorněn akustickým signálem a blikající kontrolkou na přístrojové desce.

Pokud na vzniklou situaci nereaguje a vzdálenost se nebezpečně zmenšuje, přidá se k tomuto varování krátké pocukání bezpečnostním pásem a vozidlo zároveň začne samo mírně brzdit. Jestliže systém vyhodnotí situaci jako již neodvrtanou kolizi, tak se snaží zmírnit její následky, tím že začne automaticky intenzivně brzdit a zároveň přitáhne bezpečnostní pásy cestujících na předních sedadlech. Systém CMBS se nezapne, pokud rozdíl rychlostí nedosáhne 15 km/h. CMBS se také nemusí zapnout při náhlém otočení volantu, např. při vyhýbání kolizi. Hlavním účelem systému CMBS je tedy upozornit na potenciální nebezpečí případně snížit míru zranění, ke kterým může dojít při nečekaném nárazu. Systém CMBS může pomoci minimalizovat následky nárazu, avšak nemůže zachránit každou situaci, proto i se systémem CMBS je nutné přizpůsobit způsob jízdy, brzdění a řízení podmínkám provozu.

HSA (Hill Start Assist) a HDC (Hill Descent Control)

Asistent pro rozjezd v kopci (HSA) dokáže rozpoznat, zda vůz jede do kopce. Při rozjezdu do kopce totiž zachovává v brzdové soustavě tlak ještě krátce po uvolnění pedálu, čímž dá řidiči dostatek času pro hladký rozjezd. Inteligentní řídící jednotka nepřetržitě vyhodnocuje úhel sklonu vozovky pomocí čidla náklonu a přilnavost kol pomocí systému VSA.

Asistent pro rozjezd z kopce (HDC) pomáhá řidiči při řízeném sjíždění svahů. Je dostupný u modelů s automatickou převodovkou a je aktivní v rychlosti 8-20 km/h a pomáhá zajistit bezpečné a stabilní sjezdy svahů v obtížném termínu. Technicky tento systém využívá autonomního brzdění, s jehož pomocí reguluje rychlost vozidla při sjíždění strmých svahů. Pokud řidič uvolní brzdový pedál při rychlosti do 8 km/h, bude systém tuto rychlost udržovat automaticky. Tato funkce je velmi důležitá u vozidel s automatickou převodovkou, která postrádají možnost brzdění motorem běžnou u vozů s manuální převodovkou.

LKAS (Lane Keeping Assist System)

Systém udržování v jízdním pruhu využívá kamery upevněné pod čelním sklem vedle vnitřního zpětného zrcátka. Ta dokáže identifikovat čáry podélného značení na vozovce nebo čáry pruhů na víceproudé dálnici, mezi nimiž vozidlo jede. Jakmile vozidlo začne vybočovat z jízdního pruhu systém LKAS na to upozorní a zároveň pomocí síly do řízení (volantu) pomůže řidiči upravit směr jízdy tak, aby se vůz pohyboval v příslušném jízdním pruhu.

Pokud se vozidlo dostane příliš blízko k okraji jízdního pruhu, na multifunkčním displeji se zobrazí výstražné upozornění a zazní zvuková signalizace. Pomocí volantu se pak řidič vrátí vozidlo zpět doprostřed svého jízdního pruhu. Systém LKAS vypne upozornění a přestane působit silou na řízení. Systém LKAS funguje v rozsahu rychlostí 72 až 180 km/h a v zatáčkách o poloměru větším než 300 m, ale v žádném případě nenahrazuje činnost řidiče a není určen k tomu, aby řidič nemusel držet volant nebo se nevěnoval řízení. Několik sekund poté, co sundá řidič ruce z volantu, nebo když systém vyhodnotí, že se řidič nevěnuje řízení, LKAS v několika krocích na tuto skutečnost nejprve řidiče upozorní a poté se vypne. Jakmile řidič opět pohne volantem systém LKAS se opět aktivuje. Pokud se vozidlo přiblíží k levé nebo pravé podélné čáře jízdního pruhu, systém zasáhne mírným tlakem (točivý moment) do řízení. Jakmile se vozidlo začne vracet do středu jízdního pruhu, moment slábne.

Magic Seats

Sedadla Magic Seats lze jednoduchým pohybem zvednout nebo sklopit. Díky jejich rozdělení v poměru 60:40 lze vytvořit různé kombinace pro přepravu vysokých předmětů, dlouhých předmětů či kombinaci obou.

Real Time AWD

Při normální každodenní jízdě se systém Real Time AWD chová jako konvenční systém pohonu předních kol. Pokud však přední kola začnou ztrácet trakci, systém začne automaticky přenášet výkon na zadní kola. Systém Real Time 4WD předchozí generace byl poháněn automaticky pomocí dvojice hydraulických čerpadel (jednoho poháněného předními koly a jednoho poháněného zadními koly) a kulové vačky, která ovládala spojku přenášející výkon na zadní kola.

Pokud se přední kola začnou otáčet rychleji než zadní, rozdíl v tlacích mezi oběma čerpadly vede k aktivaci spojky a k přenosu výkonu na zadní kola. Systém byl navržen tak, aby dokázal rychle reagovat na prokluz předních kol. Nový systém Real Time AWD pro připojení hnacího hřídele k zadnímu diferenciálu stále využívá lamelovou spojku podobnou té, kterou lze nalézt například v automatických převodovkách Honda. Namísto dvou hydraulických čerpadel a kulové vačky z předchozích systémů je nyní použit elektromotor, který pohání jedno hydraulické čerpadlo ovládající spojku. Elektromotor je ovládán inteligentní řídicí jednotku (Intelligent Control System), která zajišťuje přenos výkonu v závislosti na podmínkách. Nový systém dokáže rozpoznat změny v rychlosti otáčení kol mnohem rychleji, než jeho předchůdce, což pomáhá předcházet protáčení kol. To je významné především při jízdě na povrchu s nízkou přilnavostí, například sněhu.

Ve svém důsledku tento elektronicky aktivovaný systém přináší o 17% nižší hmotnost pohonného ústrojí (přibližně o 16,3 kg) a vnitřní tření se snížilo o 59%. Tato vylepšení přispívají k dalšímu snížení negativního vlivu na spotřebu paliva, který je běžný prakticky u každého systému pohonu všech kol.

TSA (Trailer Stability Assist)

Pomocný systém pro jízdu s přívěsem zvyšuje bezpečnost jízdy při vlečení přívěsu. Tento systém je doplňkem stabilizačního systému Honda VSA, jenž dokáže rozpoznat počáteční oscilace (vlnění) vyvolané přívěsem při vyšších rychlostech. Za pomoci snížení točivého momentu a přibrzděním vybraných kol umožní systém TSA řidiči mít vozidlo i přívěs plně pod kontrolou.

 

VSA (Vehicle Stability Assist)

Stabilizační systém VSA pomáhá řidiči udržet si kontrolu nad vozidlem při průjezdu zatáčkou, akceleraci a při náhlých manévrech. V těchto situacích systém podle potřeby přibrzdí pravá nebo levá kola a převezme kontrolu nad škrticí klapkou a zapalováním. Sledováním údajů z různých senzorů ve vozidle systém VSA vyhodnocuje aktuální jízdní stav vozu a porovnává ho s požadavky řidiče.

Pokud je odezva vozidla mimo předpokládaný rozsah (například pokud jsou síly působící při průjezdu zatáčkou větší než možnosti pneumatik), systém VSA automaticky zasáhne a sjedná nápravu. Systém je nastaven tak, aby zajistil stabilní a předvídatelné jízdní vlastnosti, ale aby přitom neomezoval potěšení z jízdy. V případě přetáčivého chování (které může vést ke smyku) systém VSA přibrzdí vnější přední kolo, které stáčivý trend vyrovná. Na druhé straně, pokud je zjištěna nedotáčivost, systém VSA přibrzdí vnitřní kolo a sníží výkon motoru tak, aby se automobil vrátil zpět do požadovaného směru.

Obsah této stránky byl převzat z oficiálního webu www.honda.cz.

Jazz   Nový Civic   NOVÝ CIVIC SEDAN   Civic Type R   HR-V   CR-V   NSX

Máte-li dotaz k naši nabídce, zájem o cenovou nabídku, konzultaci nebo servisní služby, pak nás neváhejte kontaktovat. Rádi Vám vyjdeme vstříc v různých oblastech prodeje a servisu vozů Honda.

Přijďte se k nám podívat